تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا
نوشته شده توسط : ihc

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر دستگاه کپی و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و متدهای این حوزه انجام می‌پذیرد. کاربرانی که دستگاه‌ کپی کونیکا مینولتای آنها در طول روزهای اخیر دچار خرابی و ناکارامدی شده‌ است، می‌توانند با حضور در مرکز سخت افزار ایران و یا از طریق تماس با کارشناسان حاضر در این مجموعه، سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه خویش را دریافت نمایند.

مدیریت مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خویش، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی این مجموعه را گارانتی نموده و به کاربران و مشتریان ارجمند این اطمینان را می‌دهد که سرویس های انجام شده از بالاترین سطح کیفی برخوردارند؛ گارانتی خدمات این مرکز، به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر دستگاه کپی صورت پذیرفته است.

نمایندگی فتوکپی Konicaminolta

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در محل

از آنجا که غالب دستگاه‌های کپی، ابعاد و وزن بالایی دارند و امکان جابجایی آنها وجود ندارد، تعمیرات مرتبط با این دستگاه‌ها معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. مگر آنکه امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه کپی وجود داشته باشد. برای استفاده از سرویس تعمیر در محل دستگاه کپی کونیکا مینولتا کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و درخواست خود –مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر دستگاه کپی- را ثبت نمایید.

سرویس‌های ارائه شده در این روش شامل کلیه خدمات نرم افزاری، سخت افزاری، سرویس‌های دوره‌ای دستگاه کپی و تخصصی‌ترین سرویس‌های تعویض قطعات و بهسازی عملکرد دستگاه کپی است. کلیه خدمات ارائه شده در این سرویس، جز در مواردی معدود نظیر شارژ کارتریج، مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر تخصصی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه با حضور در این مرکز و یا از طریق سرویس در محل دستگاه کپی قابل دریافت است. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی Konica Minolta عبارت است از:

تعویض و عیب‌یابی  قطعات کاست و بای‌پس، تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا و تعویض قطعات موتور، رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز، سرویس‌های دوره‌ای دستگاه کپی، عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر، بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ، عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات، تعویض دولوپر، عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن، شارژ کاتریج، عیب‌یابی یونیت فیدر دستگاه کپی کونیکا مینولتا و اصلاح آن،

تعویض پیکاپ، انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی، عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ، بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح آن در دستگاه کپی کونیکا مینولتا، تعمیر AC power، تعمیرات بخش High Voltage  دستگاه کپی کونیکا مینولتا، تعویض Blank Lamp دستگاه کپی و دیگر خدمات تخصصی مربوط با تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را در دو حوزه تعمیر و فروش، به آنان ارائه نمایند.

کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا تمامی توان و امکانات خویش را به کار بسته اند تا خدماتی لایق و سزاوار نام کونیکا مینولتا به کاربران آن ارائه دهند. امتیازات دیگر نمایندگی کونیکا مینولتا صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و سرویس دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند.

منبع : تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در محل





:: برچسب‌ها: نماینگی کونیکامینولتا , تعمیر دستگاه کپی کونیکامینولتا , نمایندگی فتوکپی کونیکامینولتا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: